top of page

O cónsul de Uruguay transmite o seu pesar ao alcalde de Agolada polo accidente de Cerdedo-Cotobade

Neste tráxico sinistro perderon a vida en Noiteboa sete persoas, entre elas tres naturais deste municipio de Deza


Laura Moure/Agolada

O Cónsul General de Uruguay en Galicia, Asturias, Cantabria e País Vasco, Ramiro Martín Rodríguez Bausero, envioulle unha carta ao alcalde de Agolada, Luis Calvo, para expresarlle as súas condolencias polo accidente de autobús ocorrido a pasada Noiteboa en Cerdedo-Cotobade. Cabe lembrar que nesta traxedia perderon a vida sete persoas e entre estas, tres eran naturais de Agolada. Rodríguez mostra o seu pesar e pídelle ao mandatario que lle faga chegar tamén as súas condolencias aos seres queridos das vítimas.

Ramiro Martín Rodríguez

A carta enviada:


Excelentísimo señor Alcalde de Agolada, Luis Calvo Miguélez,


Tengo el honor de dirigirme a usted, a efectos de transmitir nuestras condolencias y solidaridad ante el lamentable suceso ocurrido al autobús que transitaba la pasada Nochebuena por la carretera N-541 a la altura de Cerdedo-Cotobade y que ha cercenado la vida de varios vecinos de esta Comunidad.


Ante pérdidas tan irreparables y repentinas como las de los fallecidos en el accidente, huelgan palabras de consuelo.


En estas horas tristes para Galicia, reciba en mi nombre y en el de la República Oriental del Uruguay, nuestro más sentido pésame, el cual agradecemos se haga extensivo a familiares, amigos, vecinos y demás allegados.


Hago uso de la oportunidad para reiterar al Excelentísimo señor Presidente, las seguridades de mi más alta consideración.


Dr. Ramiro Martín Rodríguez Bausero, Cónsul General del Uruguay en Galicia, Asturias, Cantabria y País Vasco.


0 comentarios

Comments


IRS.gif
Copia de ¡TU Anuncio!.gif
Ecos_da_Comarca_neg.png
bottom of page